Friday 5 August 2011

U colour my life...

Thanks to my family and my boy that make my life happier..heee...family yang always be with me bila saya sedih and bila saya perlukan bantuan. My family yang ada banyak kerenah..bermacam2 sikap yang ada tapi make the house so meriah. My sis yang selalu memeriahkan suasana rumah then my mom yg "sporting",selalu jak ketawa dengan kelakuan kami yang tak betul..hahaha..dan tak lupa juga yang I also have a cat yang selalu saya kacau and selalu saya main. My cat a.k.a Shiro...hehehe..Shiro yang sangat aktif and paling saya suka kacau bila dia tidur. She so CUTE...WOaw..Shiro is a 3years old cat that my family and I jaga...my boy is my good friend and my boy that always sokong and teman saya bila saya dalam kesusahan. He always be there and take care of me just like my family did..hehehe...Thanks to GOD for this... :)

No comments: